وبلاگ پاورپوینت فارسی

دانلود پاورپوینت, مقاله, جزوه, کارافرینی, نمونه سوال, تحقیق دانشجویی و دانش آموزی, قالب سایت, برنامه نویسی, سوال استخدامی, فایل لایه باز, گزارش کاراموزی, طرح

وبلاگ پاورپوینت فارسی

دانلود پاورپوینت, مقاله, جزوه, کارافرینی, نمونه سوال, تحقیق دانشجویی و دانش آموزی, قالب سایت, برنامه نویسی, سوال استخدامی, فایل لایه باز, گزارش کاراموزی, طرح

پاورپوینت رضایت مشتری:

پاورپوینت حاضر در ۴۲ اسلاید با عنوان پاورپوینت رضایت مشتری تهیه شده است که در آن، تقریبا به طور کامل به این موضوع پرداخته است.

این پاورپوینت شامل بخش های مختلفی می باشد که در زیر به صورت فهرست وار آورده شده است:


  • مشتری از دیدگاه ماهاتما گاندی

  • مقدمه

  • تعریف سازمان مشتری مدار

  • ملاک واقعی ارزش یک شرکت

  • مفهوم اثربخشی

  • مدل های ارزیابی اثربخشی سازمان

  • کیفیت خدمات

  • مفهوم مشتری

  • انواع مشتری

  • نیازها و انتظارات مشتری

  • رضایت مشتری

  • مهمترین اثرات رضایت مشتری بر فرایندهای سازمان

  • تاثیر رضایت و وفاداری مشتری

  • اصول طلایی مشتری مداری

  • ویژگی های کارکنان مشتری مدار

  • ویژگیهای سازمان های مشتری مدار

  • مدیر مشتری مدار

  • ویژگی های مدیران مشتری مدار


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی